با من حرف بزن...خواهش می کنم

افسوس...

 

با تو از بخشش میگفتم


از پشیمانی


و از اینکه فرصتی دوباره هست یا نه ؟!…


در جواب صدایی بی وقفه می گفت:


دستگاه مشترک مورد نظر خاموش می باشد!!!”

 

 

 

اون منم که عاشقونه شعر چشماتو می گفتم / هنوزم خیس می شه چشمام وقتی یاد تو می افتم

هنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستاره / هنوزم می گم خدایا کاشکی برگرده دوباره...

 

 

وقتی بارون چشم تو چشم منم تر میکنه


میریزه روی گونه ها دردمو بدتر میکن
ه


 هیچی نمیشه از تو تا وقتی که تو خود تویی

اونی که من اسیرشم اون که رها شده تویی

اونی که من اسیرشم اون که رها شده تویی

 





نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت22:27---3 ارديبهشت 1392
آرام شده ام

مثل درختی در پاییز

وقتی تمام برگ هایش را

باد برده باشد!


سارا
ساعت12:55---30 فروردين 1392
حماقت که شاخ و دم ندارد!

حماقت یعنی من که

اینقدر میروم تا تو دلتنگِ من شوی!

...

خبری از دلتنگی تو نمیشود!

برمیگردم چون

دلتنگت می شوم..!


mona
ساعت14:19---24 فروردين 1392
sm mc k omadi va add kardi addi

سارا
ساعت21:08---20 فروردين 1392
سلام عزیزم میسی نظر لطفته خیلی خوشحالم کردی که سر زدی من با افتخار لینکتون کردم شماهم با عنوان نگاه بارانی بلینک ممنونممممممم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:,ساعت13:43توسط Lonely angel | |